Hieronder tref je de antwoorden op vragen aan die we vaak krijgen. Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op via info@madu-madu.nl of vul het contactformulier in.
BESTELLING EN LEVERING
Wat is jullie levertijd?
We streven ernaar om bestellingen binnen 3 dagen bij je in huis te hebben. We doen ons best om alle bestellingen dezelfde dag nog te verzenden.
Wat zijn de verzendkosten?
We verzenden met Post NL.
Verzendkosten binnen Nederland
De verzendkosten worden bepaald op basis van grootte en gewicht.
Verzendkosten België, Duitsland
De verzendkosten worden bepaald op basis van grootte en gewicht.
Verzendkosten Frankrijk
Voor verzendkosten naar andere landen, vragen we je contact met ons op te nemen. De internationale verzendkosten zijn vaste bedragen, ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendkostenacties. Speciale acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.
Kan ik per telefoon of e-mail een product bestellen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk, je kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen.
Ik wil een bepaald product bestellen, maar er staat dat het niet op voorraad is. Kan ik het dan niet meer bestellen?
Dat klopt. Je kunt wel contact op nemen met een van onze verkooppunten, wellicht hebben zij het product nog in de winkel.
Krijg ik altijd een bevestiging als ik mijn order plaats?
Ja, als je online bestelt ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven.
Kan mijn bestelling als cadeau worden ingepakt?
Iedere bestelling gaat de deur uit als een mooi ingepakt cadeautje!
Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?
Stuur een mail naar info@madu-madu.nl Wanneer je buiten kantooruren hebt besteld, wordt het de volgende werkdag door ons gelezen.
RUILEN EN RETOURNEREN Hoe stuur ik een artikel retour? Wil je een artikel ruilen of retourneren? Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen. In de bevestigingsmail van je bestelling vind je een retourformulier, of je kunt hem hier downloaden. Print deze uit en vul deze in. Voeg dit formulier toe aan het pakket, anders word je retour niet in behandeling genomen. Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:
Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:
Retouradres: madumadu Westvlietweg 144, 2495 AG Den Haag. Je retour wordt na ontvangst van je pakket, per e-mail bevestigd. Terug te storten bedragen worden zo snel mogelijk (doorgaans binnen 3 werkdagen na ontvangst van de retourzending), maar uiterlijk binnen 7 werkdagen naar je teruggestort.
Ik heb een verkeerd product gekregen. Wat nu?
Dat is vervelend, maar uiteraard lossen wij dat voor je op. Neem contact met ons op via info@madu-madu.nl of maak gebruik van het contactformulier en vermeld dat het gaat om een verkeerde bestelling. Wij nemen dan direct contact met je op.
Betalingen
madumadu accepteert de volgende betalingsmethodes:
madumadu werkt samen met Sisow, een onafhankelijke Payment Service Provider, een intermediair tussen internetwinkels, consumenten en banken. Binnen een veilige internet betaalomgeving wordt afgerekend. Voor meer informatie zie ook www.sisow.nl